Wij regen: jullie een video

7 januari 2014 - Lake Tekapo, Nieuw-Zeeland

Hoi,

Het slechte nieuws is dat het vandaag, na een mooi begonnen dag, weer is gaan regenen. Het goede nieuws is, dat ik daardoor 2 uur tijd had om een video van de vlucht boven Mount Cook van gisteren te monteren. Je vind deze, zoals gewoonlijk, op de video pagina. Dus terwijl jullie allemaal lagen te slapen, was ik weer hard aan het werk ;-)

Dit is de laatste video die ik op de site zet tijdens de vakantie. Nadat ik terug ben zullen er nog meer foto's en video's op de site worden gezet, en in betere kwaliteit. De MB's worden dan namelijk aanzienlijk goedkoper.

Morgen gaan we naar Kaikoura, in de hoop om donderdag wat walvissen te zien. We weten nog niet wat voor weer het gaat worden, want de weerberichten zijn hier niet heel erg betrouwbaar.

We kijken nog even of we morgen tijd hebben om in Christchurch te gaan kijken, want die stad schijnt de aardbeving van een aantal jaren geleden nog steeds niet te boven te zijn. Vrijdag gaat dat niet meer lukken, omdat we de vlucht naar Auckland moeten halen.

We proberen ons morgen weer te melden, maar misschien wordt het overmorgen, dat hangt even af van hoe lang we onderweg zijn.