On the road again..

29 augustus 2017 - Torrey, Utah, Verenigde Staten

Gisterenochtend vroeg wakker geworden, en rond 8 uur vertrokken richting Torrey. Een trip van zo'n 350 mijl. Na de maandagochtend drukte bij Salt Lake City ontvlucht te zijn, werd het snel een stuk rustiger op de weg.

De huurauto is gelukkig heel fatsoenlijk. Het is een Subaru Outback AWD. Meer dan genoeg ruimte, en we konden zelfs onze USB's met muziek erop afspelen. Een aantal dingen zijn natuurlijk wel wat apart. Om te beginnen zagen we in de achteruitkijkspiegel een "S" of een "5". Zie hier op de foto:

Spiegelkompas

Het duurde even voordat we door hadden wat het voorstelde. Het bleek een kompas te zijn en de "S" stond voor Zuid.

Rond een uur of één gearriveerd in Capitol Reef. Even binnengelopen bij het Visitors Center. Meteen een Annual Pass voor de National Parks gekocht. Nu kunnen we onbeperkt alle parken in.. Een kaart van Capitol reef meegenomen, met wat tips voor wat de moeite waard is.  Nog even een uurtje rondgereden, en het toen opgegeven. Rond 3 uur ingecheckt bij het hotel in Torrey, wat zo'n 5 mijl van het park verwijderd is. We waren allebei nogal moe van de Jetlag en de lange autorit. Maar vastberaden om tot 10 uur wakker te blijven!!

Rond 8 uur zijn we dus in slaap gevallen en om 4 uur 's ochtends weer wakker geworden.

Hieronder nog wat foto's van maandag:

OnderwegCapitol Reef 1Capitol Reef 2Capitol Reef 3Capitol Reef 4

Morgen weer verder....