Inpakken en afzien...

23 augustus 2017 - Heikant, Nederland

Hallo allemaal,

We zijn nog niet op weg, maar het komt wel echt dichterbij. A.s zondag vertrekken we.

Het "inpak proces" is langzaam in gang gezet (fase 1). Het aantal kabeltjes en opladers is drastisch aan het toenemen. Zeker nu ik een nieuwe GSM heb, die natuurlijk weer een afwijkend USB stekkertje nodig heeft. Gelukkig zaten er verloop stekkertjes bij, maar die zijn nogal klein, dus oppassen dat we ze niet kwijt raken.

Ook nog even een nieuwe powerbank aangeschaft om het geheel draaiend te houden. Gelukkig eerst even contact opgenomen met de KLM, want ook aan powerbanks schijnen eisen gesteld te worden qua maximum capaciteit (100 Wh)

We hebben natuurlijk de zonsverduistering van afgelopen maandag net gemist, maar dat verklaart wel waarom de tickets voor afgelopen weekend een stuk duurder waren, dan die voor a.s. weekend.

Gelukkig vertrekt onze vlucht zondag pas om 17:05 uur, dus we hoeven niet vroeg op te staan, en kunnen op ons gemak richting Schiphol tuffen. We vliegen voor het eerst met de Dreamliner, en dat ziet er behoorlijk luxe uit. Om jullie nog even lekker te maken, zien jullie hier een korte video van de KLM over de "primitieve" stoelen waar we 9 uur en 55 minuten in moeten zitten:

We slaan ons er wel doorheen ;-)

Tot de volgende keer!

1. Mémé:
    23 augustus 2017
    Hoi Frank en Aly, een hele fijne vakantie en goede reis! Het wordt idd afzien ;-p.
    Leuke detail in de laatste seconde van het filmpje, de Delfts blauwe huisje verstopt in het kastje :-)
    We gaan weer meegenieten!
  2. Frank:
    24 augustus 2017