Van hier naar Tokyo

15 december 2013 - Tokyo, Japan

Vanochtend zijn we om 11.30 lokale tijd (03:30 Nederlandse tijd) gearriveerd in Tokyo. Tot nu toe ging alles redelijk op tijd. Vanaf Schiphol hadden we een speelgoedvliegtuig, want de slurf paste niet op het vliegtuig. We gingen de slurf dus in, en moesten er halverwege weer uit, om dan gewoon via de trap. het vliegtuig in te gaan.

Speelgoedvliegtuig

De businessclass had even grote stoelen als de rest, alleen had je nu per persoon 2 stoelen. Aly en ik hadden dus een hele rij tot onze beschikking.

In Muenchen keurig op tijd voor de overstap. Uitstekende stoelen en prima te eten.

Stoeltje

Het avondeten

Het was alweer een poos geleden, dat we met stokjes hebben gegeten, maar we konden het nog steeds.

Keurig op tijd in Tokyo gearriveerd. Even naar buiten gelopen om een frisse neus te halen, maar te moe om iets te ondernemen voor we weer vertrekken. Ondanks de goede stoelen, begint de vermoeidheid toe te slaan. Het vliegtuig naar Auckland vertrekt om 18:25 lokale tijd (09:25 Nederlandse tijd) en dan is het nog maar 10 uur 50 vliegen.

In afwachting zitten we in de lounge onder andere dit stukje te tikken.

Loungen

Morgen zijn we in Auckland, en als we wat uitgerust zijn, laten weer van ons horen.

Sayonara.

1. Nic:
    15 december 2013
    jullie in the plane,wij in de bios naar the hobbit!
    wat toch niet zo vermoeiend is als bij jullie, goeie reis verder..
  2. Ronnie en Lucie:
    15 december 2013
    Het laatste, maar zwaarste stuk vd reis. Vanaf dit moment nog ongeveer acht uur. Ben benieuwd naar de rest van jullie reis. Vlieg en rust ze nog en hoop daarna weer iets van jullie te horen!