Weer naar de kou....

20 februari 2015 - Honolulu, Hawaii, Verenigde Staten

Hoi,

Op dit moment zitten we in de lounge van United Airlines in Honolulu te wachten tot ons vliegtuig vertrekt. Dat zal vanavond om 21.35 plaatselijke tijd zijn (voor jullie is dat 08:35 op zaterdagochtend).

Gisteren nog een keer naar het National Park geweest (heen met de helikopter, in het park met de bus, en terug weer met de helikopter). We zijn blij dat we het nog een keer gedaan hebben, want dit keer was het fantastisch weer. We hebben dus een aantal mooie foto's en mooie video's gemaakt. Die zal ik in de komende periode (nadat we thuis zijn) publiceren.

Gisterenavond alles ingepakt, en in de loop van de ochtend vertrokken naar het vliegveld van Hilo. Vanmiddag rond half vier aangekomen in Honolulu. Warm en vochtig weer, want het had hier vanochtend geregend.

En nu zitten we dus te wachten op de vlucht. Eerst vliegen we naar Newark (vlakbij New York). Op dit moment is het daar -16 graden Celsius... Brrrrrr! (hier is het nu 25 graden) Daar moeten we nog een uur of 4 wachten en dan vertrekken we naar Amsterdam. We komen aan op zondagochtend om 07:15.

Misschien nog een kort berichtje vanuit Newark.

1. Miji li:
    21 februari 2015
    Goede reis en we zijn benieuwd naar de foto's.
  2. Miji li:
    21 februari 2015
    Goede reis en we zijn benieuwd naar de foto's.
  3. Astrid:
    Goede reis!