Dag Nul

12 december 2013 - Heikant, Nederland

Beste allemaal,

We willen jullie bij deze bedanken voor alle goede wensen, die we mochten ontvangen, zowel op de site, via e-mail, telefoon en via diverse andere "media". We vertrekken morgen in de loop van de middag naar Schiphol, waar we de nacht doorbrengen in het Hilton hotel.

"Een tocht van 1000 mijl moet beginnen met een eerste stap" (Lao Tse)

(Oké, onze reis is dan wel wat langer, maar het gaat om de gedachte)

Alles wat niet Nieuw Zeeland gerelateerd is heb ik van de site gehaald. Als jullie de video's van de vakantie in de USA nog eens willen zien, kan je terecht op mijn You Tube pagina

Als jullie ons privé willen bereiken, kan dat overigens op [email protected] of op [email protected]

1. Astrid:
    12 december 2013
    Eindelijk is het zo ver...
    Wij wensen jullie een goede reis en een fantastische vakantie toe en kijken uit naar jullie verhalen, foto's en filmpjes!
  2. Ineke Overdulve:
    12 december 2013
    Lieve Aly en Frank een hele goede reis en heel veel plezier. Geniet ervan. Jullie hebben het verdiend! Liefs Ineke