Laatste voorbereidingen

12 februari 2019 - Heikant, Nederland

Nog één dag te gaan. De reis, zoals die op de kaart staat, heeft geen wijzigingen ondergaan. Alles betreffende de reis is uiteindelijk geregeld en geboekt. De grote vraag is natuurlijk: "Wat zijn we vergeten?". Je hebt 6 maanden de tijd om alles voor te bereiden, de ervaring (de onze in ieder geval) wijst uit dat je in de laatste 24 uur nog allemaal kleine zaken moet regelen, die je ook lang geleden al had kunnen doen...

Morgen hebben we een lange dag voor de boeg. Om 18:40 uur vliegen we vanaf Schiphol naar Frankfurt (LH997). Vanuit Frankfurt vertrekken we om 21:55 uur naar Singapore (LH778) waar we om 17:10 uur (de volgende dag) arriveren. In Nederland is het dan 10:10 uur 's ochtends. Om 18:40 uur lokale tijd vertrekken we naar Auckland (NZ283), waar om 09:30 uur (vrijdag) aankomen (21:30 uur op donderdag in Nederland). We hebben op het vliegveld in Auckland een hotel geregeld, waar we al vanaf 08:00 uur 's ochtends kunnen inchecken. Een dag later vliegen we verder naar Christchurch, en dan met de auto naar Dunedin.

We zullen proberen om jullie onderweg op de hoogte te houden, alhoewel het aantal spelfouten tijdens het verloop van de reis waarschijnlijk exponentieel zal toenemen. Bij voorbaat onze excuses!!

Aly & Frank

1. Bea Deelen:
    12 februari 2019
    Veel plezier Frank en Aly. Ik verheug me op jullie verhalen :-)
  2. Astrid:
    12 februari 2019
    Fijne vakantie! Het zal vast weer een geweldige reis worden. Ik kijk al uit naar jullie foto's en reisverhalen. Enjoy!
  3. Eva:
    Fijne vakantie!
    Gr eva
  4. Miji li:
    12 februari 2019
    Een hele fijne vakantie! Kijk uit naar jullie verhalen! De spelfouten nemen we maar voor lief;)