Sprakeloos

7 september 2017 - Cortez, Colorado, Verenigde Staten

Dinsdag 5 september

Voor vandaag hadden we een rondvlucht geboekt van 2 uur over Canyonlands, Natural Bridges, Bears Ears en Monument valley. Het was een geweldige ervaring! Niet met woorden te beschrijven. Daarom een heleboel foto's op de fotopagina. Ik geef er nu geen beschrijving bij, want dat kost erg veel tijd, en dat doe ik op een later ogenblik wel. Geniet van de plaatjes. Ik heb ook nog 2,5 uur video, maar dat moet eerst gemonteerd worden.

's Middags nog even met de auto het noordelijk deel van Canyonlands ingereden. Het uitzicht waar ik al jaren naar zit te kijken als bureaublad achtergrond op mijn PC, was nog steeds adembenemend..... Dus heb ik maar weer een verse gemaakt:

IMG_3469

1. Miji li:
    8 september 2017
    Canyonlands is dus een aanrader? Maar waarom vind je dit mooier dan Grand Canyon?
  2. Frank:
    9 september 2017
    Hoi Miji Li,
    Qua spektakel van het landschap wint de Grand Canyon het. Canyonlands is een veel uitgestrekter en veel rustiger park dan de Grand Canyon. Er komen geen bussen met toeristen, omdat het net te ver van de doorgaande wegen ligt, en omdat er geen faciliteiten in het park zijn. Behalve dan het visitor center. En voor ons is het landschap, zeker in combinatie met de stilte en rust de doorslaggevende factor.
    De Grand Canyon moet je gezien hebben. Dit park wil je naar terugkomen.