There and back again...

13 januari 2014 - Heikant, Nederland

Hallo allemaal,

Dit is het laatste reisverslag van ons. Met een beetje vertraging, maar ik hoop dat jullie ons dit niet kwalijk nemen na een reis van 54 uur!

Het is allemaal goed verlopen, zoals jullie uit de korte verslagjes hebben kunnen opmaken. Voorlopig hebben we even genoeg van veiligheidscontroles en wachten, wachten, en nog eens wachten tot je vlucht vertrekt Hieronder wat foto's die ik niet kon uploaden toen we onderweg waren, omdat het USB kabeltje in de koffer zat. De laatste foto is uit Shanghai, want daarna hadden we gewoon de puf niet meer om aan foto's te denken...

Christchurch naar AucklandLoungen in AucklandLoungen in AucklandAuckland naar ShanghaiSfeervol vliegveld in ShanghaiLoungen in ShanghaiIs er ook een ander China?Ons "vliegtuigje" naar Frankfurt

Zoals jullie weten, zijn we zondagochtend om ongeveer 01:30 thuis gekomen. Daar stond ons nog een laatste verrassing te wachten: er was een rolluik (natuurlijk de grootste die we hebben), volledig uit de ophanging gewaaid. Gelukkig heeft Cindy (onze buurvrouw, die op het huis heeft gepast) ons dat niet verteld onderweg. Dan zou je fantasie alles alleen maar erger hebben gemaakt. Vandaag de verzekering gebeld, en vanmiddag komt de rolluikenman de offerte uitbrengen.

Nog een laatste verrassing....

Rest ons nog om jullie hartelijk te danken voor alle mooie, grappige, lieve, meelevende en vooral hartverwarmende commentaren en opmerkingen die jullie hebben geplaatst! Hierdoor werden we wel "gedwongen" om vrijwel iedere dag wat te schrijven (ook als er eigenlijk niets te vertellen was....). Natuurlijk ook nog een extra bedankje voor Cindy die voor de planten en de post heeft gezorgd!!

Met ingang van vandaag is dit blog toegankelijk voor iedereen, want ik heb het wachtwoord verwijderd omdat we weer thuis zijn.

Als we weer een beetje "üitgejetlagged" zijn zal ik nog meer foto's en filmpjes op deze site plaatsen, waarschijnlijk zal ik de foto's ook nog op een andere site parkeren, aangezien hier de kwaliteit nogal onderdrukt wordt. Ook de video's, die nog gemonteerd moeten worden, zijn via deze site te zien of op mijn YouTube site (waar je je ook op kan abonneren als dat wil....)

Naast de kleinere video's komt er natuurlijk ook nog een video van ongeveer een uur lengte, maar dat duurt nog wel even. Mijn ervaring is dat 1 minuut film ongeveer 1 uur monteren kost. Mocht je belangstelling hebben laat het ons even weten, dan kan je de DVD van ons krijgen (als dank voor jullie belangstelling).

Groetjes,

Aly & Frank

1. Ineke Overdulve:
    13 januari 2014
    Lieve Aly en Frank,
    Fijn om te horen dat jullie weer veilig in Heikant zijn aangekomen. Na alle indrukken van jullie grote reis naar en door Nieuw-Zeeland, zullen jullie er vast nog wel veel van nagenieten en nog jaren herinneringen ophalen! Veel liefs van Ineke
  2. Bea Deelen:
    13 januari 2014
    Welkom terug. Een reis met hindernissen, maar ook met veel mooie momenten. Wij hebben in ieder geval genoten van jullie smeuïge schrijfstijl en mooie foto's. Hou het vakantiegevoel nog even vast, voordat jullie je weer in het echte leven storten....