Segway to go

1 februari 2015 - Santa Monica, California, Verenigde Staten

Hallo allemaal,

Ondanks de jetlag toch even een wat langer verhaal. Zoals gezegd gisteren gearriveerd in Santa Monica. De dubbele zonsondergang en zonsopkomst kwam doordat we een heel noordelijke koers volgden. We gingen Noord van IJsland en ruim over Groenland. Daardoor kwamen we in de poolnacht terecht, en zagen we de zon ondergaan. Voorbij Groenland draaide het vliegtuig weer naar het Zuiden, met als gevolg dat de zon weer opkwam.

Gisterenavond hebben we geprobeerd wakker te blijven tot een uur of tien. Dat lukte natuurlijk niet. Dus de nodige keren wakker geworden, en uiteindelijk om een uur of vijf de hebben we het maar opgegeven, en zijn wakker gebleven.

Vandaag hebben we (voor het eerst van ons leven) een toer op een "Segway" gedaan (er is een filmpje van, maar dat komt later). Een stukje door West Los Angeles en Beverly Hills gereden, en ook de "La Brea Tarpits" bezocht. Dat laatste was helemaal niks, maar we hebben wel veel plezier gehad op de Segways.

Om jullie nog even jaloers te maken: Prachtig weer, veel zon en zo'n 23 graden. De rest van de week wordt hetzelfde weer verwacht. We slaan ons er wel doorheen!

Morgen (misschien) meer!

1. Mémé:
    2 februari 2015
    Hallo Frank en Aly,

Ik heb nu pas tijd om jullie blog te bekijken. Het is wel lachen, want omdat je terug gaat in tijd, is ook jouw blog in de war. Ik kreeg eerst jouw aankomst in Santa Monica te zien en pas daarna aankomst in München?!? Ha ha ha.

Heel veel plezier gewenst met deze nieuwe avontuur! Ik kijk uit naar jullie vervolg!

Groetjes,
    Mémé, Frank en Man Yien